Ripe Vapes VCT (Original) Salt Likit 30ml
Ripe Vapes VCT (Original) Salt Likit 30ml

Ripe Vapes VCT (Original) Salt Likit 30ml

315,00 TL
Vergi dahil
>Bu ürünü satın aldığınızda 315 puan/3,15 TL toplayacaksınız Bu ürünü satın aldığınızda 315 puan/3,15 TL toplayacaksınız ...
Sepetiniz toplam 315 puana ulaşacak ve 3,15 TL'lik indirim kuponuna dönüştüre bileceksiniz.
>Bu ürünü satın aldığınızda 315 puan/3,15 TL toplayacaksınız Bu ürünü satın aldığınızda 315 puan/3,15 TL toplayacaksınız ...
Sepetiniz toplam 315 puana ulaşacak ve 3,15 TL'lik indirim kuponuna dönüştüre bileceksiniz.
MG (Nikotin Oranı) :

Değerlendirme :  

7 Yorum
YAKINDA

Ripe Vapes VCT (Original) Salt Likit 30ml, tüm zamanların en çok satan likitlerinden birini alır ve yüksek kaliteli tuz nikotin ekler. Sonuç, size enfes tütün aromasının yanı sıra arzu ettiğiniz yüksek dozda nikotin sağlayan daha tatmin edici bir deneyimdir. Kremalı vanilyalı muhallebi ona hoş bir dokunuş katıyor.

Her nefes alışınız size yüksek kaliteli tütünün fındıksı, pürüzsüz tadını sunar. Ardından, dil boyunca enfes bir muhallebi akışı akar. Nefes verirken, muhallebinin kremsi tadı damağınıza nüfuz ederken tütünün tatlılığısize mükemmel bir buharlama deneyimi yaşatır.

Ripe Vapes VCT (Original) Salt Likit 30ml, 50/50 VG/PG'lik hoş bir boğaz vurumuna sahiptir.

Ripe Vapes VCT (Original) Salt Likit 30ml, özellikle tütün lezzetinin tatlı notalarından hoşlanan pod mod kullanıcıları için birebirdir.

Ripe Vapes
TB39950MG
Derece 
Hakan Aytekin
2022-07-21

Lezzet patlamasi

Valla o kadar marka premium likit denedim ama I Love salt ve ripe vapes kadar lezzetli ve kaliteli sini hic denememisim. Nasty juice mus, yok dinner lady falan hepsi hikaye.. Nasty silver blend aldim.. 5 puftan sonra siseyi kenara attim. Vct yi de acikcasi cekinerek almistim amaaa bu likit bir efsane.. LEzzet patlamasi resmen. Tatli ve tutun inanilmaz guzel harmanlanmis. Tam kararinda.. Asla baymiyor. Urun kesinlikle orijinal. Sitede batch kod sorgulattim. Alin ve aldirin..

Derece 
Hilmi CAN Araban
2022-07-06

bayaa iyi

üff süperr aga çok kaliteli hatta tüm zamanlarun en iyi likiti bence

Derece 
Baturay
2022-07-06

tütünü inceden inceye işleyen fena bir şey

alın deneyin mutlaka, ödüllü bir likit zaten bu

Derece 
emirhan
2022-07-06

10 numara bi likt

5 yıldızı tartışmasız hakediyo inşallah stoklarda hep görürüz

Derece 
ömer
2022-07-06

tatmin edici

sigarayı bıraktık likitin müptelası olduk

Derece 
Suavi
2022-07-06

orjinal

site sağlam site, güvenillir. Ürünler orjinal, kargolamayı vs. iyi yapıyorlar ilgi alaka iyi

Derece 
Ilgin
2022-07-06

şahane ürün çok başarılı production

Ripe Vapes çok iyi bir marka. Atmaya kıyamıyorum şişesini saklayacağım

Yorumunuzu yazın !

Yukarı çık
Menü
Kapat
Sepet
Kapat
Geri
Hesap
Kapat
WhatsApp Sipariş Hattı